Houd er rekening mee dat in verband met drukte bij PostNL zendingen mogelijk eerder een vertraging kunnen op lopen dan normaal. Lees onze tips voor een tijdige bezorging »

Bestellingen die geplaatst zijn op werkdagen voor 14:00u worden dezelfde werkdag verwerkt en verzonden (grote oplage in overleg). We adviseren om bestellingen 1 – 1,5 week van te voren te plaatsen om eventuele teleurstelling bij postvertragingen door drukte te voorkomen. Meer over verzenden / besteladvies »

Retourneren

Wil je een aankoop retourneren dan is dat in veel gevallen mogelijk. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Een retour kan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling worden aangevraagd. Vanaf het moment van aanmelden heb je 14 dagen de tijd om de producten daadwerkelijk te retourneren.

Uitzonderingen
Op maat gemaakte producten, zoals eetbare prints, kunnen helaas niet geretourneerd worden. Deze producten worden speciaal voor je op maat geproduceerd. Een vertraagde levering door bijvoorbeeld postvertraging geeft geen recht op retournering van eetbare prints.

Ook producten waarvan de verpakking is geopend of waarvan de seal is verbroken, zijn uitgesloten van retournering in verband met hygiëne en voedselveiligheid.

Retourkosten?
De kosten voor het retourneren van producten zijn voor rekening van de klant. Zorg ervoor dat de retourzending voldoende gefrankeerd is. Retourzendingen van zendingen die onvoldoende gefrankeerd zijn worden niet geaccepteerd / geweigerd.

Stuur je producten retour naar ons? Neem dan contact met ons op. De klant is verantwoordelijk bent dat de zending op de juiste manier bij ons retour wordt geleverd. Wanneer wij de retourzending niet hebben ontvangen kunnen we deze ook niet in behandeling nemen. Zorg ervoor dat de zending met track en trace wordt verzonden en vraag altijd om een afgiftebewijs bij de postdienst.

Retourlabel
Via onze klantenservice kun je een retourlabel aanvragen. Hiervoor vragen we een vergoeding van de eerder berekende verzendkosten (binnen Nederland). De kosten voor een retourlabel voor België / Duitsland zijn op aanvraag. Wil je hier gebruik van maken? Neem dan contact met ons op!

Behandeling van retouren
Zodra we een retourzending hebben ontvangen nemen we deze dezelfde of de volgende dag direct in behandeling. Wanneer je de complete bestelling terugstuurt ontvang je het volledige aankoopbedrag (inclusief betaalde verzendkosten) binnen 2-3 werkdagen teruggestort op je rekening. Stuur je een gedeelte van je bestelling terug, dan ontvang je alleen het aankoopbedrag van de betreffende artikelen retour.

Via onze contactpagina kun je ons vragen naar welk adres de producten geretourneerd mogen worden.