Houd er rekening mee dat in verband met drukte bij PostNL zendingen mogelijk eerder een vertraging kunnen op lopen dan normaal. Lees onze tips voor een tijdige bezorging »
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We proberen er dan ook altijd met je uit te komen. Om je goed van dienst te kunnen zijn adviseren we om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@cakeprint.nl. Dan doen we er alles aan om je zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Mocht je niet tevreden zijn met de oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.